FANDOM

250px-AgentsChaos1 PB.jpg
Agents of Chaos I: Hero's Trial (Činioci Haosa I: Iskušenje Heroja) je roman koji je napisao James Luceno i deo je duologije Činioci Haosa koja čini serijal New Jedi Order. Izdat je 1 avgusta 2000 godine za Del Rey i ima 352 strane, ISBN 0345428609.

Rezime izdavača

Nemilosrdni napadi Juzan Vonga ostavio je Novu Republiku potresenu. Desetine svetova je podleglo okupaciji i uništenju, čak su i vitezovi Džedaja iskusili poraz. U ovom od najmračnijih momenata, plemeniti Čubaka je sahranjen, on je umro herojskom smrću i sada neutešni Han Solo je ostao sam u pokušaju da povrati svoj život pre nego što izgubi sve i prijatelje i porodicu i veru.

Odbijajući pomoć Luka i Leje, Han je postao samotnjak koji je nekada bio, trazeći beg od bola zbog smrti svoga vernog druga u avanturi...i osveti. Kada sazna da njegov stari poznanik Rek Deš radi kao plaćenik za neprijatelje, on kreće u misiju da ga otkrije. Ali Hanova istraga otkriva još veće zlo: smrtonosna zavera uperena u samo srce volje i spremnosti Nove Republike...Dzedaje.

Sada se Han mora suočiti sa svojim demonima i uz pomoć neočekivanog saveznika odati počast Čubakinoj žrtvi na samo jedan način--biti je dostojan.

Also on FANDOM

Random Wiki