FANDOM

250px-Allegiance.jpg
Allegiance (Odanost) je roman koji je napisao Timothy Zahn i radnja mu je smestena oko pet-šest meseci nakon bitke za Yavin. Izdat je 30 januara 2007 godine za Del Rey. Ima 324 strane, ISBN 0345477383.

Rezime izdavača

Zadnja korica

Kada su borbene linije odredjene i sukob je započet, zavetovanje na odanost znači davanje svog života....

Unutrašnji omot

Uništenje Zvezde Smrti od strane Pobunjeničke Alijanse nanelo je Imperiji veliki udarac, ali Palpatin i njegov saveznik Darth Vader nisu ništa manja pretnja. Brutalno uništenje planete Alderaan nije samo demonstriralo njihovu snagu, već je poslužio kao strašan podsetnik na to da su resšni da unište i pokret otpora. Njihovi protivnici su Luk Skajvoker, Han Solo i Peinceza Leia. Luk je talentovan i hrabar ali nije ovladao veštinama i moćima koje poseduje. Han koji ima sumnje o tome da bude u tudjem ratu i njegovo buntovničko ponašanje je teret koji Leia nemoze podneti dok se bori da očuva pokret otpora u životu. Njih troje je poslato da pregovaraju i mirno okončaju nesporazum u kome su se našli Pobunjenička Alijansa i frakcija u sektoru Šeiša-sto dovodi Hana u sukob ne samo sa piratima već i sa politikom. Za to vreme, Mara Dzejd služi svog gospodara Palpatina, i u svojoj ulozi kao Careva Ruka, pronalazi izdajnike i pokušava da ne stane na put Darth Vaderu. 

Ali Pobunjenici ce dokazati da nisu jedina briga Palpatinu. Za imperijalnog vojnika Darik LaRona vera u Imperiju je poljuljana nakon zverskog uništenja Alderana. On se sa još četiri saborca odmetnuo i sada očajnički beži od besa svog gospodara. 

Svaka od ovih akcija, bilo da su sankcionisane, tajne ili skandalozne, otkrice brutalnost i pokvarenost, pokrenuti dogadjaje koji će potresti Imperiju do srži i predstaviti dogadjaje koji treba da dodju.

Also on FANDOM

Random Wiki