FANDOM

250px-Backlash Front
Backlash (Povratni udar) je roman koji je napisao Aaron Allston i cetvrti je roman iz serijala Fate of the Jedi. Izdat je 9 marta 2010 godine za Del Rey. Ima 328 strana ISBN, 0345509080.

Rezime izdavaca

Zadnja korica

U ratu volje i oruzija, red Dzedaja i Galakticka Alijansa moraju naci zajednicki jezik..pre nego sto umarsira osvetnicka mracna armija Sitha.

Unutrasnji omot

Posledice prelaska na [[Dark side of the Force|tamnu stranu Jacen Soloa i misteriozna bolest koja je zahvatila Dzedaje i dalje ostavljaju pustos sirom galaksije. Posto su za dlaku izbegli poremecene obozavaoce Sile pod imenom Umni Hodaci i opasni odred Sitha, Luk i Ben su u poteri za ucenicom Sitha. Potraga ih je dovela do zabranjene planete Dathomir, na kojoj se nalazi enklava mocnih korisnika tamne strane koji ce joj biti utociste a dvojac Skajvokera ce biti primoran da se bori za goli zivot.

Za to vreme, Hal i Leia zavrsavaju svoju ocajnicku misiju, sklanjajuci bolesne Dzedaje na sigurno sto dalje od planete Coruscant i Galakticke Alijanse. Ali taj potez samo je jos vise razbesneo Natasi Dalu koja je resena da slomi otpor reda Dzedaja.

Ali veca opasnost vreba u dubinama daleke onlasti poznate kao Celjust, lavirintu crnih rupa. Bice od ciste, tamne energije poznate ka Abeloth, doziva i Dzedaje i Sithe sirom galaksije. Za neke, ono je konacan odgovor i izvor na pitanja vazna za prezivljavanje. Za druge, to je mocno oruzije potrebno u osvajanju. Ali za sve, t je igra koja moze promeniti zivot jer susret sa tim moze imati neizrecive posledice.

Also on FANDOM

Random Wiki