FANDOM

250px-Betrayalcover.jpg
Betrayal (Izdaja) je roman koji je napisao Aaron Allston i prvi je u serijalu Zaostavstina Sile. Izdat je 30 maja 2006 godine za Del Rey na 387 strana, ISBN 9780345477340. Izdanje sa mekim koricama sadrzi dve kratke priče In His Image i A Two-Edged Sword autora Karen Traviss.

Rezime izdavača

Zadnja korica

Mračni neprijatelj uhodi Luka Skajvokera i Džedaje.

Strašan rat preti galaksiji.

Opasna i neizvesna sudbina zove Džejsena Sola.

Unutrašnji omot

Ovo je doba zaostavštine Luka Skajvokera; Majstor Džedaja ujedinio je vitezove u jedinstvenu i jaku celinu. Ali kako nova era počinje, planetarni interesi prete da naruše krhki mir i Luk je zabrinut vizijama nadolazeće tame. Zlo je ponovo u usponu-iz najboljih namera-i izgleda da je put Skajvokera dosao do samog kraja. Dužnost i čast će se suočiti sa prijateljstvom i krvnim vezama kada se klanovi Solo i Skajvoker nadju na suprotnim stranama eksplozivnog konflikta sa potencijalno razornim posledicama za obe strane, za Red Džedaja i celu galaksiju.

Kada misija da se otkrije tajno postrojenje za proizvodnju projektila na planeti Adumar završi tragičnom zasedom-iz koje se vitez Džejsen Solo i njegov ucenik i rodjak Ben jedva izašli živi-to postaje najalarmantniji dokaz koji govori o političkom nemiru koji preti da postane nemir jos većih razmera. Vlade brojnih svetova se guše pod striknim pravilima Galaktičke Alijanse i diplomatski napori da se sve dovede u red propadaju. Plašeći se najgoreg, Alijansa priprema preventivne vojne snage koje će dovesti u red najbuntovnije svetove u red. Prva meta na redu je Korelija-svet koji je iznedrio svog najvećeg sina i legendu Hana Sola.

Iako pomalo i sam buntovnik, Džejsen Solo je kao Džedaj odan svom stricu i učitelju Luku Skajvokeru na strani Galaktičke Alijanse. Ali kada Korelija uzvrati kontraudarom, snage Alijanse-u tajnoj misiji da se onesposobi Korelijska Centralna stanica-otvara put za oružani sukob. I sada, senka rata se nadvila nad pobunjene planete i Galaktičku Alijansu za koju mnogi sa strahom konstatuju da postaje nova Imperija. Iako obe strane pokušavaju da nadju mirno i diplomatsko rešenje, pojedinačni činovi izdaje i sabotaže prete miru na svakom koraku.

Rešen da uništi one odgovorne za haos, Džejsen prati tragove do mračnog i šokantnog otkrovenja, dok se Luk bori sa mnogo mračnijim vizijana o biću u senkama čija moć i okrutnost podseća na Darth Vadera, mračnog neprijatelja u svojoj strašnoj misiji. Entitet zla iz Lukovih vizija će i njemu i celoj galaksiji doneti nezamisliv bol.

Also on FANDOM

Random Wiki