FANDOM

250px-ChampionsoftheForce
Champions of the Force (Nosioci Sile) je roman koji je napisao Kevin J. Anderson i deo je trilogije Akademija Dzedaja. Izdat je za kompaniju Bantam Spectra 1 oktobra 1994 godine. ima 322 strane, ISBN 055329802X.

Rezime izdavača

Dok se Republika bori da preživi u ratu protiv preostalih snaga Imperije, troje dragocene dece, medju kojima su i blizanci Hana i Leje Solo, predstavljaju budućnost Džedaja...

Luk Skajvoker se nalazi izmedju zivota i smrti. Ali na duhovnom planu, on se očajnicki bori da preživi, i telepatski pokušava da se poveže sa blizancima. Za to vreme, Leja je na svojoj misiji, u trci sa Imperijalnim agentima koji žele da otmu Hanovo i Lejino treće dete--Anakina--koga kriju na planeti Anoth.

Za to vreme, bivši Lukov štićenik Kip Daron je ukrao brod Razarač Sunca i krenuo u svoju apokaliptičnu misiju verujući da radi ispravnu stvar. Loveći ovog mračnog ratnika, Han pokušava da ga nagovori da se odrekne tamne strane i povrati svoju izgubljenu čast. Da bi to učinio, Kip će morati da krene u samoubilačku misiju protiv nove Zvezde Smrti i u borbu za koju Han veruje da nemogu dobiti...čak i sa Lukom uz njih.

Also on FANDOM

Random Wiki