FANDOM

250px-CloakofDeception PB.jpg
Cloak of Deception (Ogrtac Obmane) je roman koji je napisao James Luceno i radnja je smestena nekoliko meseci pred film Star Wars Episode I: The Phantom Menace. Knjigu je izdao Del Rey 29 Maja 2001 godine na 342 strane. ISBN 0345442989.

Sinopsis

Pad jednog coveka sa vlasti moze dovesti do kraha Republike i bezpovratnog uzdignuca tamne strane...

Zaglibljena u pohlepu i korupciju, zapetljana u birokratiju, Republika se raspada. U zabacenim sistemima gde Trgovinska Federacija nastavlja da blokira trgovinske puteve tenzija kljuca, dok na planeti Coruscant koji je srediste civilizovanog svemira i sediste Republicke administracije, nekoliko senatora su naizgled spremni da istraze problem. I oni koji sumnjaju da Kancelara Valoruma da ima ulogu u mahinacije su zbunjeni pogotovo kada Dzedaj Qui-Gon Jinn i njegov ucenik Obi-Wan Kenobi osujete atentat na njega.

Sa eskalacijo krize, Valorum saziva hitan trgovinski sastanak. Dok se ucesnici skupljaju, zavere zapecacene velikim sumama novca bujaju i niko nije izvan sumnje. Ali najveca pretnja ostaje nepoznata svima osim za tri clana Trgovinske Federacije koji su usli u alijansu sa mracnim gospodarem. I dok je trojka zadovoljna sa jos vise novca i sve manje problema, Darth Sidious ima vece i strasnije planove.

Vreme je da se testira hrabrost svih onih koji teze ocuvanju Republike, posebno vitezovima Dzedaja koji su tako dugo bili najveca nada za ocuvanje mira i pravde u Republici. Uprkos njihovim naporima, samit ce eksplodirati u krvavi haos kakav niko nije ni slutio.

Trivija

Roman je prvobitno trebao da se zove Vengeance (Osveta). Dok je pisao roman Luceno je imao uvid u scenario za film Star Wars Episode II: Attack of the Clones i na taj nacin predstavio likove i organizacije koje su trebale da se pojave izlaskom filma kao npr Techno Union, Passel Argente itd. U knjizi, Luceno se trudio da do detalja objasni Red Dzedaja, svetlosne maceve, Senat, Republiku i mnoge druge stvari. 

185px-Cloak of Deception Cover.jpg

Puna slika omota

Also on FANDOM

Random Wiki