FANDOM

250px-CWGSiege.jpg
Clone Wars Gambit: Siege je roman koji je napisala Karen Miller i predtavlja vezu sa TV serijom Ratovi Klonova). Izasao je 6 juna 2010 godine za Del Rey. Ima 401 stranu, ISBN 978-0-345-50900-0. To je peti roman iz serijala Ratova Klonova.

Rezime izdavaca

Planeta Lanteeb koja se nalazi u spoljnoj ivici, nema stratesku vrednost, politicku moc ali ima veliki problem: okupirana je od strane Separatisticke Alijanse. Da bi otkrili zasto, Anakin Skywalker i Obi-Wan Kenobi su otisli na Lenteeb i susreli se sa zaboravom...

Krijuci svoje svetlosne maceve u prljavoj odeci, Anakin i Obi-Wan se oslanjaju na svoje Dzedajske vestine da bi ostali korak ispred armije droida i generala Lok Durda. Oni znaju da je naucnica koju je Durd zarobio pronasla nacin da napravi strasni bio-oruzije. Durd je saznao da su Dzedaji na planeti. Sa Jodom koji ima podrsku Veca Dzedaja, novim oruzijem Separatista koje blokira komunikacije i izdajnikom u srcu Republike, tockovi rata su u pokretu. Ali Separatisti su blokirali Lanteeb. Pocele su poslednje pripreme za sastavljanje oruzija koje moze unistiti planete. I sada je na dvojici viteza Dzedaja da i njihovim najpoverljivijim saradnicima da oslobode Lanteeb od katastrofalnih posledica.

Also on FANDOM

Random Wiki