FANDOM

250px-CW Gambit Stealth front cover
Clone Wars Gambit: Stealth je roman koji je napisala Karen Miller i on je veza sa TV serijom Ratovi klonova. Roman je izdat 23 februara 2010 godine za Del Rey. Ima 409 strana, ISBN 978-0-345-50902-4.

Rezime izdavaca

Planeta po planeta, tama se siri galaksijom. Medju vojnicima i generalima, medju obicnim bicima koja zive na dalekim svetovima strah nece nestati: Mi gubimo ovaj rat...

Anakin Skajvoker takodje oseca. Separatisticka Alijansa, okrutnoscu i izdajom, pobedjuje Republiku na svakom taktickom polju. Ali nakon skupog duela protiv generala {{Grievuos|Grivusa]] na planeti Kothlis, Anakin ima misiju koja ce smiriti njegov nervozni um. Zajedno sa Obi-Wan Kenobijem, odlazi na osiromasenu planetu Lanteeb, predstavljajuci se kao da su Lantebljani. Ova naizgled nevazna planeta, privukla je paznju Separatista i Anakin i Obi-Wan uskoro otkrivaju razlog: naucnica koju je zarobio Lok Durd iskopava jedini prirodni izvor ove planete da bi se napravilo bio-oruzije. Anakin i Obi-Wan su usli u osinje gnezdo. Njihovo prisustvo je otkriveno, Durdov plan raskrinkan, i borba za prezivljavanje iza neprijateljskih linija je pocela.

Also on FANDOM

Random Wiki