FANDOM

250px-Jedi Twilight.jpg
Jedi Twilight (Sumrak Dzedaja) je prvi roman iz trilogije Coruscant Nights. Roman je napisao Michael Reaves a radnja je smestena tri meseca posle filma Star Wars Episode III: Revenge of the Sith. Izdavac je Del Rey 17 Juna 2008 godine. Ima 350 strana, ISBN 0345477502.

Sinopsis

Sa uzdizanjem Imperije i sa prakticno istrebljenim Dzedajima, jedan od njih je izbegao masakr i ima susret sa sudbinom i sukob sa Darth Vaderom.

Jax Pavan je jedan od nekoliko Dzedaja koji su preziveli Naredbu 66. Duboko u nivoima planete Coruscant prezivljava kao privtni istrazitelj pokusavajuci da pomogne ljudima u nevolji i krijuci svoj identitet bezeci od lovaca na Dzedaje. Ali i drugi traze Jaxa: reporter Den Dhur i njegov krajnje neobicni prijatelj, droid I-5YQ koji mu nose sokantne vesti o njegovom ocu koga nije poznavao.

Ali kada je Jax saznao da je njegov ucitelj Even Piell ubijen ostavljajuci mu molbu da zavrsi misiju koju je on zapoceo a koja je kljucna za pokret otpora, Jax nema izbora nego da izadje iz senki i rizikuje da bude uhvacen od strane Darth Vadera samo da bi ispunio zelju svog ucitelja.

Also on FANDOM

Random Wiki