FANDOM

250px-Crosscurrent
Crosscurrent (Prekinuta sadasnjost) je roman koji je napisao Paul S. Kemp i izdat je za Del Rey 26 januara 2010 godine. Radnja romana preplice doba velikog Hipersvemirskog rata i eru zaostavstine. Takodje ostvaruje vezu sa pricom Lost Tribe of the Sith: Precipice. Knjiga ima 334 strane, ISBN 0345509056.

Rezime izdavaca

Drevni brod Sitha putuje u buducnost noseci smrtonosan teret koji moze zauvek unistiti nadu za mir u koju Luk Skajvoker veruje.

Gradjanski rat je pred samim krajem. Dzedaj vitez Jaden Korr dobija tako jaku viziju koju nemoze ignorisati. On angazuje brod sa dva clana posade i krece put dubokog svemira gde je neko ili nesto u velikoj opasnosti.

Ali ono sto ce otkriti,zaprepascuje ih. Pet hiljada godina star brod pun Sitha i jedan usamljeni Dzedaj koji su greskom katapultirali eone proslosti u sadasnjost. Oruzije broda nije najmodernije ali teret-specijalna vrsta rude koja cini one koji vladaju tamnom stranom gotovo nepobedive-je prava opasnost. Drevni Dzedaj je resen da unisti Sithe. Ali za Jadena rizik je mnogo veci, jer ga je njegova vizija dovela do otkrica koje preti da unisti sve za sta se red Dzedaja bori.

Also on FANDOM

Random Wiki