FANDOM

Dark Forcess saga ili poznata i po nazivu Jedi Knight saga je multimedijalni projekat koji se pojavio 1995 godine video igrom Star Wars: Dark Forces.

Zbog velike popularnosti i potrebe napravljen je i nastavak 1997 godine Star Wars: Dark Forces II: Jedi Knight kao i godinu dana kasnije prosirenje iste pod nazivom Star Wars: Jedi Knight: Mysteries of the Sith.

Kasnije je predstavljena i trilogija novela pod nazivom Dark Forces koji se nadovezuju na igru: Dark Forces: Soldier for the Empire, Dark Forces: Rebel Agent i Dark Forces: Jedi Knight.

2002 godine Star Wars: Dark Forces II: Jedi Knight dobija svoj nastavak pod imenom Star Wars: Jedi Knigh IIt: Jedi Outcast kao i spin off Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy 2003 godine. U svim ovim projektima glavni junak je Kyle Katarn.

Postojala su i dva projekta koja nisu realizovana ko nastavak Jedi Knight III: Brink of Darkness i Jedi master ali su otkazana. Koncept iz Igre Jedi Master je kasnije upotrebljen za igru Star Wars: The Force Unleashed.

Dark Forces saga

Video igre

Strateski vodici

Novele

Audio drame

Stripovi

Sajtovi

Also on FANDOM

Random Wiki