FANDOM

250px-Dark Journey Cover.jpg
Dark Journey (Mračno Putovanje) je roman koji je napisala Elaine Cunningham i deo je serijala New Jedi Order. Izdat je 29 januara 2002 godine za Del Rey i ima 301 stranu, ISBN 0345428692.

Rezime izdavaca

Novi Red Džedaja i dalje postoji dok se Džejna Solo bori sa besom i očajom posle teške avanture iza neprijateljskih linija...

Iako je udarna jedinica Džedaja ispeno zavrsila opasnu misiju na teritoriji Juzan Vonga, cena uspeha je bila tragedija: nisu svi uspeli da se izvuku živi. U hrabrom bekstvu, Džejna Solo je ukrala neprijateljski brod i pobegla sa ostatkom preživelih saboraca--ostavljajući za sobom ogroman deo sebe.

Sa neprijateljima za petama, Džejna je prinudjena da se sakrije u nezaštićenom i prijateljski nenaklonjenom Hejpis sistemu, gde se Džedaji smatraju krivim za jednu prošlu tragediju, i kraljevska porodica ima mračne planove za svoje goste. Jos gore od svega su namere Juzan Vonga koji žele očajnicki da uhvate Džejnu.

Tužna i opsednuta osvetom, Džejna je slepa za ove pretnje i za nadmoćno zlo koje je spremno da je proguta. U nadolazećoj borbi, Džejna se neće boriti za pobedu ili osvetu, nego za svoju dušu...

Also on FANDOM

Random Wiki