FANDOM

250px-The Joiner King Cover.jpg
Dark Nest I: The Joiner King (Kralj sastavljaca) je roma koji je napisao Troy Denning i deo je trilogije Crnog Gnezda. Izdata je 26 jula 2005 godine za Del Rey. Ima 443 strane, ISBN 0345463048. Radnja romana je odmah nakon dogadjaja iz serijala New Jedi Order i pobede nad Yuuzhan Vong.

Rezime izdavaca

Luk Skajvoker je zabrinut. Nekolicina viteza Dzedaja koji su se odazvali pozivu u pomoc, ukljjucujuci i njegove rodjake Jainu i Jacena, je nestala u Nepoznatim Regionima. Vrsta pod imenom Chiss je ulozila zalbu i optuzila nestale Dzedaje da se mesaju u raspravu izmedju njih i nepoznatog agresora.

Luk nema izbora nego da se zaputi u Nepoznate Regione i ispravi sta moze. Han i Leia krecu sa njim, zeleci da zastite svoju decukoja su mozda u smrtnoj opasnosti. Ali niko od njih nije spreman za ono sto ce naci kada stignu na svoje odrediste.

Kolonija misterioznih stranaca pod imenom Killik je pocela da se siri i napreduju ka teritoriji Chiss-a. Lider nadolazece vrste je odlucan. Vest u poznavanju Sile, on zove svoje stare prijetelje da se pridruze koloniji i stanu na njegovu stranu i udruze svoje snage, makar to znacilo i izbijanje rata...

Also on FANDOM

Random Wiki