Fandom

Zvezdani ratovi Viki

Darth Achelon

sr | Ћирилица | Latinica

969pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Darth Achelon je bio gospodar SItha u Imperiji SItha i sluzio je pod Darth Thanaton-om. Komandovao je brodom koji je bio u borbi sa flotom Republike i jedinu pomoc mu je mogao pruziti brod Doombringer koji je nosio superoruzije zvano Silencer. Doombrigerom je komandovao Darth Nox, neprijatelj Darth Thanatona koji je hteo da testira oruzje nebi li napravio alijansu sa anti-Thanatonovski opredeljenim zapovednicima i morao je da odluci da li da postedi Achelona ili ne.

Trivija

Darth Achelon se prvi put pojavljuje u video igri Star Wars: The Old Republic

Moguci ishodi

Achelonova sudbina se moze odrediti na tri nacina: Nox moze da odluci da dopusti Repulici da uniste njegov brod, da ga unisti svojim superoruzijem ili da ga pusti da se povuce. Ako Nox odluci da ga pusti da se povuce pre upotrebe superoruzija, Achelon se slozio da nece napasti Noxa, i kasnije je vidjen na planeti Corellia gde mu Thanaton naredjuje da ubije rivala. achelon to odbija i Nox kasnije ubija Thanatona i zauzima njegovo mesto u "Mracnom Vecu"-Dark Council. Achelon ce se kasnije zavetovati na vernost novoizabranom clanu Veca. Ako Achelon umre Kirnon zauzima njegovo mesto.

Ali ako pogine, Thanaton naredjuje Darth Kallousu da ubije Darth Noxa.

Pojavljivanja

Ostali jezici

Also on Fandom

Random Wiki