FANDOM

250px-Andru
Darth Andru je bio gospodar Sitha u Imperiji Sitha sluzeci na planeti Dromund Kaas mnogo pre nego sto su se Sithi vratili u poznatu galaksiju.

Biografija

On je bio osetljiv na silu i ucen je tamnoj strani SIle u Imperiji Sitha gde je zaradio titulu Darth. On je praktikovao Jer'kai nacin borbe i nosio je dva svetlosna maca purpurne boje. Za vreme svog zivota na Dromund Kaasu on je istrazivao drevne zapise koji opisuju mocan mracni ritual koji uci tehniku savladjivanja vezivanja duhova.

Dugo posle njegove smrti, Andru-ov duh je bio zarobljen u mracnom dvorcu gde je rastao u beskrajnjoj mrznji. Na vrhuncu hladnog rata, Andruova utvara je suocena i potcinjena Darth Noxu koji je savladao tenhiku Force Walk. Absorbujuci njegovu moc koju je dodao ranije absorbovanom Ergastu, Nox se suprotstavio Darth Thanatonu i bio lako porazen uprkos dodatoj snazi. Zahvaljujici tome ostao je ziv. Nakon toga Nox je odlucio da potrazi jos duhova i da se onda suprotstavi Thanatonu. Posto je pridodao duhove Kalatosh Zavrosa i Horak-mula, Nox se vratio na Dromund Kaas da se suoci sa Thanatonom. Ali kako mu je sva ta moc cetiri duha bila previse i nije mogao da je podnese Nox se razboleo. Moc bi unistila Noxovo telo i pretila je da ga otera u ludilo.

Pojavljivanja

Also on FANDOM

Random Wiki