Fandom

Zvezdani ratovi Viki

Darth Howl

sr | Ћирилица | Latinica

969pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Darth Howl je bio mračni gospodar Sita u Imperiji Sita i član mračnog veća za vreme hladnog rata.

Biografija

Godine 3643 Pre bitke za Javin Haul i ostali članovi veća su dali dozvolu nižem članu Sita Dart Kratisu i njgovoj učeniici Eldon Aks da pronadju i eliminišu begunca od Imperije pod imenom Lima Sandret.

Kratis nije uspeo u svojoj misiji a njegova učenica se vratila na Dromund Kaas i izvestila Dart Haula o Kratisovoj smrti od njene ruke. Zadovoljan koliko je posvećena učenju Sita, Haul joj je ponudio da zameni njenog pokojnog učitelja i da je on obučava sto je ona prihvatila.

Licnost i osobine

Dart Haul je bio mnogo otvoreniji od svojih kolega iz veća i koristio je svoj položaj da zaplaši niže članove Sita u Imperiji. Iako nije voleo neistinu, ipak je prihvatio laž Eldon Aks jer je video njenu nameru da laže Mračno Veće kao simbol njene privrženosti Mračnoj Strani Sile. On je poštovao Aks i osećao da njeni talenti garantuju divljenje njenih vrašnjaka kao i njega samog. On je odobrio njenu želju da se osveti Dao Strajveru. On je posedovao odredjen stepen prezira prema Dart Kratisu čije su metode, filozofije i nekontrolisana ambicija bile u suprotnosti sa voljom Mračnog Veća. Dart Haul je posedovao svoje ambicije i video je kroz svoje partnerstvo sa Eldon Aks način za napredovanje njih oboje.

Dart Haul je bio ljubitelj lova i smatrao ga je izuzetnom rekreacijom. Bio je odličan snajperista i imao je svoje lovište na Dromund Kaas-u.

Pojavljivanje

Ostali jezici

Also on Fandom

Random Wiki