FANDOM

250px-Darth Mekhis.jpg
Darth Mekhis je bila naucnica i gospodarica Sitha u Imperiji SItha. Jedan od sedam prezivelih clanova mracnog veca, ona je dizajnirala novu eksperimentalnu vrstu ratnih brodova  od imenom Javelin Dreadnought koji pomocu svog oruzja mogu da ozrace povrsinu planete iz svemira unistavajuci sav zivot u precniku od tri kilometra. Prototip je nazvala Ror'jhan sto na jeziku Sitha znaci "Ona koja ostavlja znojav otrov". Ona je u svojoj sluzbi imala legiju Sith vitezova, polu mehanicki robovi stvoreni od zarobljenih Dzedaja koji su iskvareni njenim uticajem. Ona je kasnije bila na svemirskoj stanici Razarac Sunca u sistemu Vesla vrseci poslednje modifikacije kada ju je kapetan Eisek obavestio da su zarobili Theron Shan i Ngani Zho, koje je odmah naredila da budu ubijeni. Medjutim, ovo dvoje je pobeglo ali je Ngani ipak stradao stiteci Teff'ith zenu vrste Twi'lek. Theron je dosao do Mekhis otkrivsi povezanost sa Satele Shan i tako je skrenuo paznju. Pobedio ju je koristeci otrov i ostavio je na stanici koja je kasnije eksplodirala. Njen rival Darth Hadra je zauzela njeno mesto u Mracnom Vecu.

Pojavljivanja

Izvor

star.wars.wikia.com 

Ostali jezici

Also on FANDOM

Random Wiki