FANDOM

250px-Skotia
Darth Skotia je bio mracni gospodar Sitha kiborg koji je bio podredjen Darth Thanaton-u za vreme hladnnog rata izmedju Galakticke Republike i Imperije SItha. Jedan od najuticajnijih Sitha na planeti Dromund Kaas bio je gorki rival svojoj podredjenoj Darth Zash.

Biografija

3643 godine, Skotia je saznao da Zash zeli da otkljuca artifakt Tulak Hord-a i domogne se njegovog znanja. Skotia je poslao jednog od svojih ucenika Ortosina i jos dva agenta da ubiju njenog novog ucenika na planeti Korriban ali nisu uspeli. Kada je Zash-ov ucenik na Dromund Kaas, Skotia ga je presreo i  pokusao da ga zaplasi. Ova vest je naljutila Zash i znajuci da nemoze da ubije Skotia-u jer ce to uneti nemir u mracno vece, poslala je drugog ucenika Darth Nox da se umesto nje infiltrira u njegovu bazu koju je cuvala mala armija.

Posto je dosao do relikvije koja ce Skotia-ine telohranitelje Skeesk-a i Skarsk-a okrenuti protiv njega kao i oruzije kiberneticki ponistivac koji moze da svakoga ko je 50% i vise kiborg, ucenik je uz pomoc Khem Val-a napao Skotia-u u njegovim odajama. Skotia je ubio telohranitelje koji su se okrenuli protiv njega ali je disruptor znacajno oslabio Sith-a i pomogao tome da bude ubijen posto ga je kibernetika koja je cinila njegovo telo oslabila. Sa poslednjim atomima snage Skotia je shvatio da je Zash godinama planirala njegov kraj kao i da ce Sith-i uvek izdati jedan drugoga.Takodje je upozorio svog dzelata da ce se jednog dana Zash okrenuti i protiv njega i ubiti ga.

Vesti o Skotia-noj smrti nisu prosle neopazeno. Darth Thanaton je znao da je iza svega stoji Zash ali nije imao dokaza. Zash je vrlo brzo promovisana u Darth-a i nasledila je Skotia-in polozaj i posed.

Moci i sposobnosti

250px-Darth Skotia

Darth Skotia

Da bi postao Darth, Skotia je morao biti izuzetno mocan makar da nadmasi nekog iz reda Gospodara Sith-a. Cak je i Zash shvatila da ge nece pobediti bez pomoci i uticaja raznih mehanizama koje je njen ucenik upotrebio. Kada su ga njegovi telohranitelji napali vrlo lako ih se resio uz pomoc telekineze. Takodje je bio vrlo efikasan u upotrebi mracnog besa koji je koristio u borbi sa svojim oponentom.  Iako oslabljen pokazao se kao nimalo lak protivnik u duelu sa svetlosnim macem ali nije mogao da pobedi.

Licnost i osobine

Skotia je za mnoge Sith-e ali posebno za Zash bio olicenje brutalnosti i zla. 

Nakon njegove smrti i posto je nasledila ceo njegov posed, Zash je bila iznenadjena kolicinom znanja koje je posedovao Skotia, neznajuci koliko je ustvari bio inteligentan. 

Trivija

Rec Skotia potice iz Grckog jezika sto znaci Tama.

Pojavljivanja

Ostali jezici