Fandom

Zvezdani ratovi Viki

Darth Zhorrid

sr | Ћирилица | Latinica

969pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
250px-Darth Zhorrid.jpg
Darth Zhorrid je bila kcerka i ucenica clana mracnog veca Sitha, Darth Jadus-a za vreme hladnog rata i drugog velikog Galaktickog rata izmedju Galakticke Republike i Imperije SItha.

Biografija

Darth Zhorrid je jedino bila poznata po tome sto je bila ucenica svoga oca. Imala je oziljke od ivica usana pa sve do usiju. U ranom detinjstvu otac ju je ucio da peva i kada je organizovao nastup za nju u gradu Kaas City, ona je pevala dok se svi nisu rasplakali.

Nakon navodnog ubistva njenog oca od strane teroriste poznatog po imenu Eagle, promovisana je u clana Mracnog Veca umesto njega. Kasnije je pozvala agenta Cipher Nine u svoje odaje na planeti Korriban da bi testirala njegove vestine tako sto je naredila njenim cuvarima da ga napadnu. agent Nine je posle poslat da lovi teroriste.

Iako je trazila postovanje od ostalih clanova Veca, oni su je smatrali detetom. Zelela je da osveti ocevo ubistvo i ubije Eagle-a i sve u vezi sa njim.

Trivija

Darth Zhorrid je prvi put indirektno pomenuta u unosu u dnevnik njenog oca. Unos sadrzi nekoliko kratkih fraza kao npr: "Kcerka je samo poznati ucenik". 

Pojavljivanja

Izvor

star.wars.wikia.com

Ostali jezici

Also on Fandom

Random Wiki