FANDOM

250px-DawnOfTheJediIntoTheVoidCover.jpg
Dawn of the Jedi: Into the Void (Zora Dzedaja: U prazninu) je roman koji je napisao Tim Lebbon i povezan je sa serijalom stripova istog imena. Roman je izdat 7 maja 2013 godine za Del Rey, ima 320 strana, ISBN 0345541936.

Rezime izdavaca

Na planeti Tython osnovan je drevni red Dzedaja. I pod vodjstvom mudrih ucitelja, Lanoree Brock je ucila misterije i puteve Sile--i postala je jedan od namocnijih sledbenika. Ali koliko god snazno je Sila tekla kroz nju i njene roditelje, ona nije bila prisutna u njenom bratu, koji koji se odrekao Dzedaja i prezire ih, i cije je ucenje misterioznih vestina zavrsen tragicno.

Lanoree, koja vodi samotnjacki zivot Rendzera i cuva mir sirom galaksije, pozvana je pred Veliko Vece, radi raspravljanja o veoma hitnoj stvari. Vodja fanaticnog kulta, koji je opsednut putovanjem van granica poznatog svemira, je resen da otvori kosmicku kapiju sluzeci se strasnom tamnom materijom i tako rizikujuci da unisti ceo zvezdani sistem kataklizmickom reakcijom. Ali za nju je jos sokantnije sto ju je vece odabralo za misiju u kojoj treba da spreci totalno unistenje. Sve dok joj zapanjujuca cinjenica nije otkrila zasto je bas ona izabrana: brilijantni i opasni ludak koga mora da nadje izaustavi po svaku cenu, nije niko drugi nego njen brat ciju je smrt davno prebolela--i cijeg se zivota sada plasi.

Also on FANDOM

Random Wiki