Fandom

Zvezdani ratovi Viki

Dead Jedi Knight

sr | Ћирилица | Latinica

969pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
250px-Forcesense tomb.jpg

Grobnica mrtvog Dzedaja.

Ova osoba je bila Dzedaj vitez sa planete Chandrilla i u proslosti bio je clan reda Dzedaja.

Istorija

Njegovo ime, zaostavstina kao i znacaj su davno izgubljeni ali grobnica nije. Smestena duboko ispod povrsine Candrile predstavlja veliku vaznost zbog verovatne herojske uloge u dalekoj proslosti posto je put do grobnice veoma tezak i sastoji se od ogromnih provalija, mostova, uskih i nesigurnih staza a sama kripta je ukrasena statuama, kristalima i drugim ornamentima. Nepoznato je u koje vreme je ovaj Dzedaj ziveo ali po stanju u kojem je grobnica pretpostavlja se da je u pitanju bar milenijum od njegove smrti i kasnijeg otkrivanja od strane Ragnosovih sledbenika.

250px-JKAlevelshot t3 rift.png

Statue Dzedaja i kristali u grobnici

150px-ChandrilaJediTombStatue.jpg

Statue Dzedaja, nalaze se u celom kompleksu grobnice

Tokom krize vezane za Ragnosove sledbenike, koji su smatrali da je grobnica srediste SIle, sledbenici su okusali da iscrpe snagu Sile. Zajedno uz pomoc mnogih placenika upali su u grobnicu i odpecatili sarkofag i pripremili se za dolazak Tavion Axmis.

Pravovremeni dolazak Jaden Korra osujetio je planove Sitha. Posle vborbe sa velikim brojem sledbenika, Jaden je zapecatio kovceg. Samim tim cinom grobnica je pocela da se obrusava. Jaden je uspeo da pobegne a sledbenici koji nisu ostali su zatrpani.

Trivija

150px-ChandrilaTombForceCrystal.jpg

Krisatal koji sadrzi Silu

O ovom Dzedaju u igrici Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy se tokom cele misije obraca ne kao vitezu nego kao Majstoru Dzedaja.

Pojavljivanja

Also on Fandom

Random Wiki