FANDOM

250px-Destiny's Way Cover.jpg
Destiny's Way (Put Sudbine) je roman čiji je autor Walter Jon Williams i deo je serijala New Jedi Order. Izdat je 1 oktobra 2002 godine za Del Rey i ima 451 stranu, ISBN 0345428749.

Rezime izdavača

Sudnji čas je na dohvat ruke, dok se heroji Nove Republike pripremaju za najžešći obračun sa neprijateljima--i spolja i iznutra...

U borbi protiv nemilosrdnih Juzan Vonga, pad Korusanta ostavio je galaksiju na korak od propasti. Oni nepokolebljivi koji ne zele da se predaju--Luk, Han, Leia i njihova deca i prijatelji--su rešeni da pobede uprkos činjenici koliko su nadjačani. Ali Nova Republika propada, podeljena unutrašnjim razdorima i intrigama: U vreloj političkoj trci za Šefa Države....u senci gde špijuni Juzan Vong planiraju atentate...i u zagonetnom biću, Vergere, Džedaju, čiju je odanost nemoguće utvrditi.

Dok Luk pokusava da ponovo osnuje veće Džedaja, frakcija koja se protivi putu Sile, otkriva zastrašujuće oružje kojima žele da unište vrstu Juzan Vong. Opozicija mora biti zaustavljena pre nego što osudi Republiku na to da postane ono na šta se zaklela da nikad neći biti--i samim tim osloboditi moć tamne strane.

Also on FANDOM

Random Wiki