FANDOM

250px-Conquest.jpg
Edge of Victory I: Conquest (Na Ivici Pobede I: Potraga) je roman koji je napisao Greg Keyes koji čini duologiju Na Ivici Pobede a sve zajedno je deo serijala New Jedi Oredr. Izdat je 3 aprila 2001 godine za Del Rey i ima 291 stranu, ISBN 0345428641.

Rezime izdavača

Posto više nemože da gleda uništenje koje za sobom ostavlja Juzan Vong, Tsavong Lah je naredio da mu se donesu glave svih Džedaja. I sada su svi oni u velikoj opasnosti a pogotovo polaznici Akademije na mesecu Javin 4. Simpatizeri poznati pod imenom Brigada Mira su već stigli na Javin, ali ni Juzan Vong nisu daleko.

Na zahtev Luka Skajvokera, Tejlon Karde je krenuo u misiju da se spasu učenici. Anakin Solo ima svoje ideje. Nestrpljiv, i pošto misli da će lakše dobiti oproštaj od dozvole, on se ukrcao u X-Wing i napustio Javin 4.

Kada je reč o samopouzdanju, hrabrosti i talentu ka Sili, Anakin je jedan od najboljih. Ali kada se Tahiri odvoji od ostale dece, biva zarobljena od strane Juzan Vonga. Oni imaju za nju druge namere i ništa ih neće zaustaviti u ostvarenju tog cilja...

Also on FANDOM

Random Wiki