FANDOM

250px-Razors Edge.jpg
Empire and Rebellion: Razor's Edge je roman koji je napisala Martha Wells i deo je serijala Empire and Rebellion. Izdat je 24 septembra 2013 godine za Del Rey, ima 288 strana, ISBN 0345545249. Radnja romana smeštena je u eru pobune.

Rezime izdavača

Vremena su teška za pubunjeničku alijansu. Maltretiranje od strane Imperije kao i nedostatak neophodnih zaliha ometaju završetak izgradnje nove tajne baze na planeti Hoth. Trgovci iz srednjeg oboda nude im toliko potrebni material na prodaju, princeza Leia i Han Solo predvode delegaciju koja ce zaključiti dogovor. 

Ali kada izdaja natera pobunjenički brod u beg sa teritorije koju kontrolišu pirati, Leia otkriva nesto šokantno: žestoki razbojnici dolaze sa planete Alderaan koju je nedavno unistila Zvezda Smrti. Oni su se odmetnuli i krenuli u pljačkanje da bi preziveli--i duguju armiji pirata koji bi rado ponudili princezu osvetoljubivoj Imperiji za otkup...samo kada bi znali njen pravi identitet.

Boreći se sa jakim osećajima krivice, odanosti i izdaje, Leia je rešena da pomogne svojim samovoljnim "zemljacima", čak iako im se Imperija približava. Zarobljeni izmedju brutalnog agresora i opasnih ubica, Leia i Han, zajedno sa Lukom, Čubakom i za borbu spremnom posadom, moraju prkositi smrti--ili je prigrliti--da bi pubuna nastavila da živi.

Ostali jezici

Also on FANDOM

Random Wiki