FANDOM

250px-ForceWalked
Force walking (Hodanje sa Sillom) je drevna tehnika Sitha koja podrazumeva vezivanje neupokojene duhove za zive radi upotrebe njihove moci.

Istorija

300 godina posle smrti Tulak Horda, Sith Lord Ergast pokusao je da ponovi ritual koji je Hord koristio da porazi svoje neprijatelje i prozdere im duse na planetama Yn i Chabosh.Umesto toga, otkrio je ritual koji je nazvan Hodanje sa Silom.

Opis

Samo uz ogromnu snagu vojle Sith moze vezati duhove mrtvih Sitha za sebe. Jednom kad ih veze moze koristiti njihovu moc i kanalisati u snazni napon energije Sile. Vezuci nevojnog duha moze doneti vise energije nego vezati onog koji se odmah povinuje ali ta energija se brzo potrosi bez objasnjenja. Jedini Sith koji je uspeo da veze vise od jednog duha je Ergast cije je smrt potpuna misterija. Ispostavlja se da vezivanje previse duhova moze brzo da iscrpi domacina, nanoseci mu duhovnu bolest i izlive moci koje ovaj nemoze kontrolisati. Ako onaj koji praktikuje ovu tehniku nadje lek za koji se tvrdi da postoji na planetama Belsavis i Voss, on ce moci da prevazidje nezeljene efekte i veze jos duhova ako za to postoji potreba.

Pojavljivanja

Also on FANDOM

Random Wiki