Fandom

Zvezdani ratovi Viki

969pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
250px-Holocron negwt.jpg
Holocron ili u punom nazivu Holographic Chronicle (Holografska Hronika ili Unos) je organsko kristalna naprava u kojoj Dzedaji cuvaju i skladiste podatke i znanja kao i cuvara holokrona koji dozvoljava pristup informacijama. Sith-i takodje imaju svoju holokron tehnologiju i pretpostavlja se da su oni za to znali skoro tri milenijuma pre Dzedaja.

Opis

150px-HolocronsPotJ.jpg
Vecina holokrona dolazi u raznim trodimenzionalnim geometrijskim oblicima. Dzedaji su svoje pravili u obliku kocke dok su Sithi pravili ih u obliku piramide. 

Tehnologija pravljenje holokrona datira jos od vremena kralja Sitha-Adas-a koji je to znanje nasledio od Rakata ratnika.

Holokron predstavlja kombinaciju organskih kristala i hologramske tehnologije sa ciljem da zadrzi i sacuva znanja, vizije i druge podatke svog tvorca i pretvori te podatke u trodimenzionalan hologram. Cuvar holokrona sluzi kao vodic kroz uskladistene informacije i takodje prepoznaje nivo znanja i stepen obuke koji ima onaj koji ga je aktivirao tako da mu nedozvoli pristup opasnim informacijama sto je slucaj za polaznike Dzedaja, dok cuvar Sith holokrona moze da iskvari svog nesavesnog slusaoca i skrene ga sa puta.

Vecina holokrona cuvana je u arhivi Dzedaja na planeti Coruscant u Hramu Dzedaja u prostoriji koja se naziva odaja za holokrone. Arhiva je takodje imala podatke kako napraviti ili otvoriti holokron. Oni su sadrzali podatke o tehnikama i ucenju Dzedaja, mape i nacrte starih brodova i tehnologija kao i istorijske cinjenice i informacije o postanku svemira, sto sve ukazuje na njihovu vrednost. Uglavnom su mogli da ga otvore oni koji su u osetljivi na Silu ali jednom otvoren sa cuvarom je mogao komunicirati i onaj koji nema nikakve veza sa Silom.

Tehnika stvaranja holokrona je skoro izgubljena posle velike cistke Dzedaja

Poznati holokroni

Holokroni Dzedaja

Holokroni Sitha

Also on Fandom

Random Wiki