FANDOM

250px-501st bg.jpg
Imperial Commando: 501st je roman koji je napisala Karen Traviss i deo je serijala Republic Commando. Izasao je 27 oktobra 2009 godine za Del Rey. Ima 449 strana, ISBN 9780345511133.

Rezime izdavaca

Ratovi Klonova su gotovi, ali za one koji imaju razlog da beze od Imperije, borba za goli zivot je tek pocela...

Dzedaji su desetkovani u velikoj cistki i Republika je pala. Sada bivsi republicki komandosi, najelitniji odred galakticke vojske, koji su klonirani od gena Dzanga Feta, su sada na suprotnoj strani i nose drugu uniformu. Neki su dezertirali i pobegli na Mandalore zajedno sa odmetnutim klonovima i dzedajima koji sada cine pokret otpora protiv imperijalne okupacije pod vodjstvom Kala Skirate. Ostali, ukljucujuci Delta i Omega odred, sada sluze kao Imperijalni komandosi za crne operacije u Vejderovoj licnoj legiji zaduzenoj da lovi prezivele Dzedaje i klonove koji su dezertirali.

Za Darmana Skiratu koji pati za gubitkom svoje zene i odvojenosti od svog sina, ovaj period je mucni test lojalnosti. Ali on nije jedini kome ce biti testirana odanost prema braci. Na Mandaloru, dezerteri i starosedeoci koji nevole Dzedaje, ce biti pred izazovom. U novom i divljem galaktickom poretku, stare svadje ce biti ostavljene po strani da bi se ujedinili protiv mnogo vece pretnje.

Also on FANDOM

Random Wiki