FANDOM

250px-Infernoreal.jpg
Inferno (Pakao) je roman koji je napisao Troy Denning i sesti je u serijalu Legacy of the Force. Izasao je 28 avgusta 2007 godine za Del Rey. ima 312 strana, ISBN 0345477553.

Rezime izdavaca

Luk Skajvoker je hteo da ujedini red Dzedaja i donese mir galaksiji. Umesto toga, njegova zena, Mara je mrtva, njegov svojevoljni rodjak Jacen preuzeo je kontrolu nad Galaktickom Alijansom a galaksija je usla u totalni rat.

Dok je Luk obuzet tugom, Jacen Solo eadi na tome da konsoliduje svoju moc i pokrene planove da preuzme Dzedaje. Ubedjen da je on jedini koji moze spasiti galaksiju, Jacen je spreman da uradi sve, cak i protiv svojih roditelja.

Kako se pobunjenici priblizavaju i spremaju da napadnu Coruscant i Dzedaje u rasulu, Luk mora preuzeti svoju poziciju. Samo on moze izvesti Dzedaje iz krize, ali to ce znaciti da se mora suociti sa najtezim izazovom do sada. Da li ce se boriti sa rodjakom Jacenom, tiraninom koji je preuzeo Galakticku Alijansu ili da se pridruzi pobunjencima i unisti Alijansu koju je on stvorio?

Also on FANDOM

Random Wiki