Fandom

Zvezdani ratovi Viki

969pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
250px-LE-BO2D9.jpg
LE-BO2D9 ili poznatiji po nadimku Leebo je bio droid za popravke iz LE serije i u vlasnistvu Dash Rendar-a za vreme Galaktickog Gradjanskog Rata-Galactic Civil War.

Biografija

180px-DashLeebo-SOTETC.jpg

Dash Rendar i Leebo.

Leebo je bio osnovni model droida za popravke i radio je u svemirskoj luci Esseles-Esseles spaceport kao inspektor sigurnosnih standarda. U jednom momentu jedna letelica je uzletela dok je on jos bio u njoj u inspekciji, i od tog momenta Leebo je postao brodski mehanicar i cesto tokom godina menjao vlesnike. Svaki od tih vlasnika je azurirao droida omogucavajuci mu da zna vise. Na kraju je dospeo u vlasnistvo placenika sa Corellia-e Dash Rendara koji ga je dobio od komicara sa Rodia-eKood Gareeda-a umesto duga. Dash je mislio da je od svog prethodnog vlasnika nasledio smisao za humor.

Leebo je pratio Dasha na njegovom putu na Hoth u njegovom lakom teretnjaku Outrider-u. Takodje pomagao mu je u ludorijama na Ord Mantell-u, Gall-u, cuvajuci Luke Skywalker-a i u napadu na Imperijalni teretni brod Suprosa. Leebo je Dashu cuvao brod i delio mu savete tokom njihovih putovanja. On je takodje pilotirao jednom prilikom za vreme Bitke nad Korusantom-Battle over Coruscant a Dash je za to vreme bio za kupolom laserskog topa. U jednom momentu licilo je kao da je brod eksplodirao ali je Dash uspeo na vreme da izbegne unistenje begom u hipersvemir.

Karakteristike

Vestine i sposobnosti

Leebo je sa sobom cesto nosio torbu sa neophodnim alatom. Opremljen specijalnim senzorom, holoprojektorom, komunikatorom dalekog dometa kao i kompjuterskim interfejsom, on je bio vest i pilot i mehanicar, Njegovo programiranje koje je usavrsavao svaki od prethodnih vlasnika je bilo daleko prefinjenije od fabrickog.

Jedinstvena sposobnost

On je takodje razvio licnost kao i specifican smisao za humor.

Pojavljivanja

Izvor

starwars.wikia.com

Also on Fandom

Random Wiki