Fandom

Zvezdani ratovi Viki

Moldy Crow

sr | Ћирилица | Latinica

969pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
250px-Moldy crow.jpg
Moldy Crow je bio svemirski brod koji su koristili Kyle Katarn i Jan Ors za svoje misije. Kasnije su ga zamenili sa Raven's Claw.

Istorija

175px-Moldy Crow Nowhere ruins.jpg

Moldy Crow u letu iznad rusecina Fort Nowhere

Moldy crow (Budjava Vrana), model HWK-290 je napravljena ok 10 godina Pre Bitke za Yavin kao deo Corellian Engineering Corporation grupe i njihove serije transporta zvane "Jastreb". Bio je dug 29 metara i imao je mesta za 6 putnika.

Vlasnici

Najraniji vlasnik bio je krijumcar Roark Garnet koji ga je koristio dok nije nasledio Dorion Discus od svoje mrtve sestre Neena-e. "Vranu" je iskoristio da plati dugove Grappa the Hutt-u.

U medjuvremenu je brod ukraden od strane Dace Bonearm-a i IG-72. Nakon toga Vrana je ostala napustena na planeti Teth kada su ga va lovca iskoristila kao mamac da zarobe zapovednika pobunjenika Winfrid Dagore-a. Nakon toga brod je dosao u ruke porucnika Palob Godalhi-ja koji ga je pridruzio pobunjenickoj krstarici "Nova Nada"-New Hope.

U vlasnistvu Kyle Katarn-a

U rukama pobunjenika brod je obnovljen i preuzet od strane Kyle Katarn-a da ga koristi za bitku Battle of Danuta. Vremenom Kyle se vezao za brod i koristio ga je u misiji da se unisti projekat dark trooper. U vise navrata pomagala mu je Jan Ors kao pilot i kao podrska.

Vrana je kasnije zarobljena od strane snaga Jerec-a na planeti Ruusan koji su je drzali u brodu Sulon Star dok su Kyle i Jan bili na zadatku. Kada su pomocni sistemi broda Sulon Star osteceni Kyle je uspeo da dodje do svoje letelice i izbegne eksploziju. Medjutim, eksplozija je bila toliko jaka da se Vrana srusila nedaleko od Doline Dzedaja-Valley of the Jedi. Ubrzo je zamanjen "Kandzom".

Iza kulisa

180px-Oldcrow.png

Rani dizajn za "Vranu"

U ranoj fazi razvoja igre brod je trebao da se zove samo "Vrana" a kasnije je tremao da bude Baudo-class star yacht. Takodje, nije bio 3D poliugaoni objekat nego je licio na dvo-dimenzionalnog vilenjaka vidjenog iz razlicitih uglova.

U drugacijem kraju igre [[Star Wars: Jedi Knight: Dark Forces II, vrana nebude unistena vec Kyle uspe da zaobidje stene i sleti sa letelicom da bi kasnije imao jos jednu borbu sa Yun-om.

Vrana je najavljena da se pojavi u igri Star Wars: Empire at War medjutim to se nije desilo. Ipak pojavljuje su u Star Wars: Empire at War: Forces of Corruption ali samo kao brod koji dovodi Kyle Katarn-a.

Spekulisano je od strane fanova da se brod vidi u filmu Star Wars Episode IV: A New Hope-Special Edition kada Luke Skywalker prodaje XP-34 landspeeder Wioslea-i. Takodje se nagadja da se vidi u saobracaju u filmu The Phantom Menace ali nijedna od ovih tvrdnji nije jos dokazana.

HWK-290 u multiplayer opciji igre Mysteries of the Sith.

Pojavljivanja

Izvor

star.wars.wikia.com

Edenbeast666 (razgovor) 10:39, 11. maj 2013. (UTC)

Also on Fandom

Random Wiki