FANDOM

250px-Morgankatarn
Morgan Katarn je bio otac Kyle Katarna, clan pobunjenicke alijanse i bliski prijatelj Dzedaja Qu Rahn-a.

Biografija

Rani zivot

Morgan je bio osetljiv na Silu i koristio ju je da bi zabavljao svoju mladju sestru. Nesto kasnije je prestao da je upotrebljava jel je slucajno koristeci je ubio jednog nasilnika.

On je samouk i naucio je zanate robotike i agromehanike. Sam je napravio svog kucnog droida i prijatelja WeeGee-a.

Kasniji zivot

Posto je kao farmer sam podizao svog sina Kyle-a i bio pripadnik pobunjenika, Morgan je ipak Kylea poslao u Imperijalnu Akademiju na planeti Carida da bi se Kyle adekvatno obrazovao. 

U medjuvremenu Morgan je saznao za lokaciju legendarne doline Dzedaja na planeti Ruusan i na taj nacin upoznao Dzedaja Qu Rahn-a koji je tragao za dolinom. Qu je Morganu poverio svoj svetlosni mac koji je ovaj sakrio u svog droida kao i hologramsku poruku za svog sina sa lokacijom doline i savetom da u strogoj tajnosti cuva koordinate. Takodje mu je rekao da poseduje predispozicije da postane Dzedaj. Planove i tacnu lokaciju doline Morgan je sakrio u krov svoje kuce u nadi na niko nece saznati za njeno postojanje.

Mracni Dzedaj Jerec je poslao vojnu jedinicu pod nazivom Ghost Battalion da zarobe Katarna. Posto su se maskirali u pobunjenike, predvodjeni porucnikom Brazackom, vojnici su spalili njegovu farmu i ubili porodicu Danga, Morgana su zarobili i odveli na brod Vengeance.

Morganova smrt

180px-Jerec3

Jerec odseca glavu Morganu Katarnu.

Posto je doveden na Zvezdani Razarac Vengeance i kratko ispitivan, Jerec ga je obezglavio vibrosecivom i njegovu glavu stavio na kolac koju je kasnije postavio na zid Palog grada. To je kasnije nateralo Kylea da zamrzi Imperiju i pridruzi se pobunjenicima ali tek kada mu je Jan Ors pokazala snimke i pravu istinu o smrti oca. 
180px-Morgan-deadhead

Morganova glava na siljku.

Jerec u pocetku nije znao gde se planovi nalaze ali je u medjuvremenu saznao. Morgan se kasnije obratio Luke Skywalkeru u formi duha i rekao mu za dolinu a kasnije se obratio i Kyleu.

Trivija

Postoji nekoliko razlicitih tumacenja smrti Morgana Katarna: u romanu Dark Forces: Soldier for the Empire pise da je obezglavljen vibrosecivom, dok u audio dramatizaciji to se desilo Jerec-ovim svetlosnim macem. U igri Dark Forces II, Maw je rekao Kyleu da mu je Jerec priredio slatku sporu smrt. Moguce je ipak da je tom izjavom o mucenju pred smrt Maw hteo da privoli Kylea na tamnu stranu.

Pojavljivanja

180px-Morgan ghost

Morgan kao Force Ghost.

Also on FANDOM

Random Wiki