Fandom

Zvezdani ratovi Viki

Porcellus

sr | Ћирилица | Latinica

969pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share
250px-Porcellus.png
Porcellus je bio kuvar koji je radio za Dzabu Hata tokom Galaktickog gradjanskog rata. Njemu je pomagao Flegmin, kuhinjski pomocnik. Pre nego sto je poceo da radi za Hata, radio je za Yndis Mylore-a.

Biografija

Porcellus je bio veoma vest kuvar, osvojio je nagrade Zlatna kasika i najbolji kuvar nekoliko puta.Na pocetku karijere radio je za Yndis Mylore-a, guvernera Bryexx-a.

Na kraju, zavrsio je radeci za mocnog Dzabu.Ziveo je u konstantnom strahu znajuci da ako napravi ijedno lose jelo bice bacen Rankoru.Za vreme sluzbe kod Dzabe, sprijateljio se sa Jarnom plesacicom i Malikilijem cuvarem Rancor-a.

Porcellus je cak cuvao najbolje zacine i namirnice pod elektricnom zastitom u svojoj kuhinji nebi li tako sprecio kako cuvare palate Gamoreance tako i svog pomocnika Flegmina da nadju i pojedu sve sastojke, sto mu je i na srecu sacuvalo zivot.

4 godine posle Bitke za Yavin nekoliko leseva je nadjeno bez ociglednog odgovora kako i ko ih je ubio,a jedan les nadjen je u kuhinji. To je Bio Ak-Buz, te ga je Porcellus sakrio.

Porcellusu se sazalo na princezu Leju i saznao da je zaljubljena u Han Soloa. Zahvaljujuci svojoj saosecajnoj prirodi, odlucio je da pomogne Hanu tako sto ga je hranio i na taj nacin ga odrzao u zivotu. Zbog toga Leia mu je bila veoma zahvalna. Uskoro njegov zivot je bio u opasnosti jer ga je Dzaba optuzio da mu truje hranu jer su Oola i Jubnuk umrli odmah posle probe. Samim tim Porcellus je osudjen na smrt.Medjutim, Dzaba je ubijen pre nego je kazna mogla da se izvrsi te je Malakili oslobodio kuvara. Njih dvoje su kasnije zajedno otvorili restoran Kristalni Mesec u luci Mos Ajzli.

Trivija

90px-Porcellus Insider 60.png
U clanku Who's Who in Jabba's Palace Porcellus je predstavljen kao puniji covek sa kapom i brkovima tako da podseca na Rayc Ryjerda.

Originalno u Star Wars Galaxies Porcellus je celav, nosi tamno zelenu odecu i njegov se izgled menjao do sadasnjeg izgleda kao kuvara sa kuvarskom kapom i crnom kosom.

Pojavljivanja

Izvor

Also on Fandom

Random Wiki