FANDOM

250px-RavensClaw
Raven's Claw (Gavranova kandza) je bila letelica Kyle Katarn-a.Ona je bila veoma brza i laka i zamenila je njegov bivsi brod Moldy Crow.

Istorija

180px-Raven'sClawYavin4-JO

Raven's Claw

Zajedno za svojom partnerkom Jan Ors Kyle Katarn je koristio ovu letelicu u borbama protiv Imperial Remnant. Jan Ors koja je pilotirala brodom imala je zadatak da dok je Kyle na zadacima i misijama obezbedi njegov beg po zavrsetku posla ili kada stvari krenu lose. Jednom je ta taktika mogla da je kosta zivota kada su je otkrili i oteli Desann i Tavion Axmis i tako nateraju Kyle-a da ponovo se upusti u potragu za Silom i poseti dolinu Dzedaja-[[Valley of the Jedi] na planeti Ruusan.

Posto je Kyle krenuo u potragu za Desann-om, Luke Skywalker je obecao da ce da pazi na brod. Nakon Desann-ove smrti na Yavin 4, Kyle i Jan su nastavili svoje avanture u svom brodu.

Za vreme operacija protiv Ragnosovih sledbenika-Disciples of Ragnos Jaden Korr je bio Kyle-ov kopilot u "Kandzi". Zajedno su isli na Corellia-u, Tatooine, Nar Kreeta-u, Vjun, Byss i Taspir III.

Iza kulisa

Napravljena su dva modela ove letelice za serijal Jedi Knight: prvi za filmske trejlere koji ima vecu prednju platformu i sa nizom u samo igri. U odredjenim izbacenim scenama cini se da treba da se poseduje nivoi 3 ili 4 za skok da bi se skocilo na platformu a u nekim scenama dovojlan je i prvi nivo. Opet, negde se cini da je Jaden Korr iste visine ili cak visi od celog prednjeg dela.

Takodje, iako nema naizgled nikakvog traga da poseduje naoruzanje, kroz igru moze da se vidi kako "kandza" ispaljuje projektile na drugu letelicu u delu igre pod imenon Mission to Corellia.

Pojavljivanja

Izvor

star.wars.wikia.com

Edenbeast666 (razgovor) 09:00, 11. maj 2013. (UTC) 

Also on FANDOM

Random Wiki