FANDOM

250px-ReeloBaruk.jpg
Reelo Baruk je bio kriminalni bos na mesecu Nar Shaddaa.

Biografija

U pocetku, on je radio za Jabba Desilijic Tiure-a na planeti Tatooine gde je pomogao Jabba-i u problemu koji je imao sa Pescanim Ljudima-Sand People.

180px-Reelo Baruk.jpg

Reelo u vreme dok je radio za Jabba-u.

On se kasnije preselio na Nar Shaddaa gde je otvorio bar i osnovao svoju kriminalnu Imperiju. Za vecinu ljudi on je bio samo glavni u kompaniji koja se bavi smecem ali to nije bio slucaj. On se trudio da svoje kriminalne operacije drzi u strogoj tajnosti. Za njega su radili pripadnici mnogih vrsta koji su smatrani najgorim olosem u Galaksiji. On je postao jedan od najpostovanijih bosova u Prostoru Hatova-Hutt Space, ali je svoj posao drzao tako tajno da cak i obavestajna sluzba nove republike nije mogla da ga poveze sa bilo cim.

Tokom njegovih poslednjih dana, sklopio je dogovor sa Mracnim Dzeajem-Dark Jedi Desann-om, snabdevajuci ga i Imperijalni Ostatak-Imperial Remnent sa ljudstvom u cilju da se zauzmu komore za zamrzavanje u Karbonitu na planeti Bespin. Dok ga je Kyle Katarn trazio na Nar Shaddaa, naisao je na Lando Carlissian-a koga je Reelo zarobio i pokusao je to isto i sa Kyle-om ali su on i Lando pobegli.

180px-Reelogun.jpg

Reelo neposredno pred smrt.

Dok su Kyle i Lando pokusavali da pobegnu sa meseca, Reelo ih je napao sa grupom svojih placenika. Nekolicina ih je cekala i u Lando-vom brodu Lady Luck ali ih je Kyle ubio sve. U momentu kada je brod trebao da uzleti, jos placenika je doslo a Baruk je pokusao sa topom da ih zaustavi ali je Kyle pucao iz oruzija na brodu ubijajuci sve ukljucujuci i Baruk-a.

Pojavljivanja

Also on FANDOM

Random Wiki