FANDOM

250px-TripleZero
Republic Commando: Triple Zero (Republicki Komandosi: Trostruka Nula) je roman koji je napisala Karen Traviss i radnja je smeštena godinu dana nakon prve bitke za Geonozis. Glavni junaci su pripadnici Omega, Delta i Nultog odreda kao i Dzedaji Etain Tur-Mukan i Bardan Jusik. Trostruka nula je Galaktička koordinata za planetu Korusant.

Knjiga je izdata 28 februara 2006 godine za Del Rey. Ima 393 strane, ISBN 0345490096.

Rezime izdavača

Nakon početka krvavih Ratova Klonova u bitci za Geonozis, obe strane su se našle u zastoju i poziciji koju može razbiti samo elitna vojna jedinica komandosa sa strašnim borbenim umećem i zastrašujucim arsenalom...

Za omega odred, koji je rasporedjen duboko iza neprijateljskih linija, svaki dan je isti: sabotaže, špijunaža, zasede i atentati. Ali Omega odred je hitno opozvan, jer je Korusant postao novo ratno žarište, i komandosi otkrivaju da oni nisu jedini koji su prodrli u srce neprijatelja. 

Niz Separatističkih napada je potekao od terorističkih ćelija koje se nalaze u glavnom gradu Republike, a osmislila ju je krtica koja se nalazi u vojnoj komandi. Da bi se identifikovao špijun i uništili teroristi u gradu prepunom civila, potrebni su specijalni talenti i vestine. Čak ni vodjstvo Dzedaja, kojima pomaže Delta odred i ozloglašeni pripadnici ARC trupera nemože da se meri sa Republičkim komandosima. Iako uspeh neznači konačnu pobedu u ratu, neuspeh sigurno znači poraz.

Also on FANDOM

Random Wiki