FANDOM

250px-Worm.jpg
Sand burrower je vrsta crva mesozdera koji su ziveli ispod peska na planeti Blenjeel. Jaden Korr je bio svedok kada je preziveli koji je bio na planeti usled pada njihovog broda bio progutan od strane stvorenja. Kasnije je Jaden Korr morao da ih izbegava trazeci delove za popravku letelice.

Oni koriste podzemne vibracije da bi lokalizovali plen krecuci se ispod peska velikom brzinom grabeci plen velikim levkastim ustima. Onda se vracaju u pesak vukuci plen sa sobom. Takodje, oni nisu puno inteligentni tako da eksplozijom termalnog detonatora za koje stvorenje misli da je plen, moze se iskoristiti kao taktika za izbegavanje.

Fizicki opis

250px-JKA sandburrower.png
Oni su kratka, debela crvolika bica oklopa braon boje kao i izraslinama nalik na nogice sa kandzama duz celo tela. Uprkos svom izgledu izuzetno su brzi ispo peska i u stanju da uhvate coveka u punom trku i da ga progutaju. Ima glavu bez ociju sa okrudlim ustima bez vilica sirine prosecnog covecijeg tela. Levkasta usta su puna zubima nalik bodljama koji su okrenuti ka unutra, sprecavaju zrtvu da pobegne. Krece su kroz pesak vrlo blizu povrsine.

Pojavljivanja

Also on FANDOM

Random Wiki