FANDOM

250px-Shadowgamescover.jpg
Shadow Games (Igra Senki) je roman koji je napisao Michael Reaves u saradnji sa Maya Kaathryn Bohnhoff. Izasla je 29 Novembra 2011 godine za Del Rey. Ima 351 stranu, ISBN 0345511204.

Prvobitno, knjiga je trebalo da se zove Holostar. 4 Oktobra 2010 godine je objavio informaciju da ce fanovi izabrati naslov za roman i ponudio tri imena: Shadow Fames, Pursuit i Shadow Play. Na kraju izabran je Shadow Games.

Sinopsis (Rezime izdavaca)

Javul Charn je napopularnija muzicka zvezda u Galaksiji i odbegla nevesta vodje kriminalne organizacije Crno Sunce Princa Xizora. Bar tako Javul tvrdi. Dash Rendar, koji je svorc i ocajan, prihvata njenu ponudu da joj bude telohranitelj ali ubrzo saznaje da otvorenost i iskrenost nisu njena vrlina i da neko zeli da je ubije. Posto su pronasli les u odeljku za teret i posle napada na njegov brod, Dash i njegov kopilot Eaden Vrill ocajnicki pokusavaju da shvate ko i zasto plasi Javul i preti da ugrozi njenu turneju. Kada se Han Solo prikljucio pratnji, ulog je postao jos veci. Dash koji je od ranije imao problema sa Hanom i jos gorih sa Xizorom, prati svoje instinkte i otkrica kao i samu Javul u svet koji bi mogao biti suvise opasan za preziveti.

Also on FANDOM

Random Wiki