FANDOM

250px-Showdown at Centerpoint
Showdown at Centerpoint (Obračun na Stanici Centerpoint) je roman koji je napisao Roger MacBride Allen i treći je u Korelijskoj trilogiji. Izašao je u oktobru 1995 godine za Bantam Spectra. Ima 301 stranu, ISBN 0553298062.

Rezime izdavača

Kada lojalistički brod na putu za [Selonia|Seloniju]] bude uništen, Han Solo shvata da su pobunjeničke snage zauzele planetarni defanzivni sistem. Za to vreme, Luk Skajvoker i Lendo Kalrizijan otkrivaju strašnu tajnu koja obavija svemirsku stanicu. Ona je u stvari tako  programirana i podešena da može uništiti odredjenu zvezdu i ceo njen sistem. Postoji samo jedan način da se to spreči a to je da se uništi sama stanica. Ali kako se pobunjenici približavaju stanici, Han i njegovi saveznici shvataju da je vremena sve manje.

Pravi lideri pobune otkrivaju svoje identitete i šalju zadnje upozorenje. nova Republika se mora povući iz Korelijskog sektora. Sa budućnosti Korelijske slobode u rukama, Han i njegovi saborci odani Republici moraju naći način da se odbrane. Ali kako se suprotstaviti najsmrtonosnijem i najmoćnijem oružju u galaksiji?

Also on FANDOM

Random Wiki