FANDOM

The Spheres of Influence (Sfere Uticaja) su dvanaest domena politike i moci Imperije Sitha. Svakom od Sfera zvane jos i Piramide, upravljao je po jedadn clan mracnog veca i zajedno su obuhvatale celu Imperiju. Kroz delovanje Sfera Mracno Vece je kontrolisalo i nadgledalo svakodnevno funkcionisanje Imperije i svaki pojedinac i organizacija u Imperiji je bezpogovorno odgovarao najmanje jednom clanu Veca pa sve do vrha Sfere.

Istorija i pregled

Godine 4980 BBY Car Sitha obnovio je Imperiju na planeti Dromund Kaas gde ce biti sigurni od Galakticke Republike. Nedugo zatim Car je oformio Mracno Vece, grupu od dvanaest mracnih gospodara Sitha koji ce se svakodnevno baviti upravljanjem Carstvom dok se sam Car postepeno povlaci u izolaciju. Svaki clan Veca je imao po jedan aspekt Imperije da ga vodi od upravljanja Imperijalnom vojskom do upravljanja Imperijalnim drustvom i zakonima osiguravajuci da red Sitha bude veran filozofiji Sitha. Svaki clan naslednik preuzimao je kontrolu nad Sferom i uz nju svaku organizaciju, grupu i pojedinca u Imperiji bili oni Sithi ili ne koji su bezpogovorno odgovarali jednom ili clanu veca vise njih. Sfere su se povremeno preklapale uzrokujuci konflikte izmedju clanova Veca, ali je svaki od njih bio odgovoran za svoju Sferu i sve probleme koje se pojave.

Sfere

Pojavljivanja

Also on FANDOM

Random Wiki