FANDOM

250px-Swkenobi.jpg
Star Wars: Kenobi je roman koji je napisao John Jackson Miller. Izasao je 27 avgusta 2013 godine za Del Rey na 400 strana, ISBN 0345546830. Radnja romana je smestena izmedju dogadjaja u epizodi III i epizodi IV. Prati najraniji period egzila Obi-Wan Kenobija na planeti Tatuin.

Rezime izdavaca

Tatuin...neprijatan pustinjski svet na kome se farmeri vlage muce u vrelini dva Sunca da zastite sebe i svoje voljene od pescanih ljudi. Zaostao svet na ivici civilizpvanog svemira. I poslednje mesto na kome se moze naci Dzedaj koji se krije ili siroce od koga zavisi buducnost Galaksije.

Mestanima poznat samo kao "Ben", ovaj stranac sa bradom i u odori drzi se po strani, neprica o svojoj proslosti i trudi se da ostane autsajder. Ali kako raste tenzija izmedju farmera i jednog plemena Pescanih Ljudi koje vodi okrutni poglavica, Ben se nasoa u poziciji koja ugrozava njegovu misiju zbog koje je dosao na Tatuin. 

Ben...Dzedaj Obi-Wan Kenobi, heroj ratova Klonova, izdajnik Imperije i zastitnik poslednje nade za Galaksiju...nemoze vise da okrece ledja zlu kao sto nemoze zanemariti svoje vestine. Ali kada se prolije krv i nevini ziviti dodju u opsnost kao i kada padne maska nemilosrdnom protivniku, Ben nema izbora nego se osloni na mudrost Dzedaja i moc Sile u svojoj bezkrajnoj borbi za pravdu.

Also on FANDOM

Random Wiki