FANDOM

250px-MaulLockdownCover.jpg
Star Wars: Maul: Lockdown je roman koji je napisao Joe Schreiber i u glavnoj ulozi je Darth Maul koji ima misiju da infiltrira u skriveni zatvor. Radnja romana je smestena nešto ispred dogadjaja iz epizode I.

Izdata je 28 januara 2014 godine za Del Rey, ima 368 strana, ISBN 978-0-345-50903-1.

Rezime izdavača

Ubij ili budi ubijen je pravilo koje važi u tajnom svemirskom zatvoru koji je dom najgorih kriminalaca. Tu se zatvorenici bore u gladijatorskim borbama dok se pripadnici podzemlja klade  i ubiraju profit iz ove zabranjene krvave igre. Ali najnoviji učesnik ove divlje arene se bori za više od samog preživljavanja. On je na u misiji za svoje gospodare koje služi, a to je da se dokopa tajnog oružija sa kojim mogu da unište Dzedaje i pokore galaksiju.

Njegovi gospodari Darth Plagueis i Darth Sidious su rešeni da imaju to oružje. A jedan od ove pohlepne dvojice ima svoje izdajničke planove. Ali pre toga njihov strašni ucenik mora preživeti krvoločnog upravnika zatvora, kanibalističku bandu, neopisivog čudovisno biće i kriminalca Dzabu Hata. Niko ne bi bio tako hrabar da se upusti u ovu igru na život i smrt. Ali niko drugi nije zastrašujuči apostol tamne strane poznat kao Darth Maul.

Also on FANDOM

Random Wiki