FANDOM

250px-Clonewars by karen.jpg
Star Wars: The Clone Wars (Ratovi Klonova) je novelizacija filma Ratovi Klonova koju je napisala Karen Traviss. Roman je izdat 26 jula 2008 godine za Del Rey na 256 strana, ISBN 0-345-50898-X

Rezime izdavača

Zadnja korica

Divlji Rat Klonova baca svetlo na mračne motive i pomračuje sudbine, sve do momenta kada se mora pružiti odgovor na pitanje: Da li uvek cilj opravdava sredstva? Za Džedaje je doslo vreme da saznaju...

Unutrašnji omot

Širom galaksije Ratovi Klonova besne. Separatisti, koje predvodi nekadašnji Džedaj Duku a sada u tajnosti gospodar Sitha, nastavljaju da pritiskaju i sve više svetova propada ili se pridružuju njihovoj borbi. Pod vodjstvom Vrhovnog Kancelara Palpatina, Republika i njeni Klonovi i Džedaji se herojski bore.

Anakin Skajvoker, za koga neki veruju da je Izabrani i da ce vratiti ravnotežu Sili, postao je vitez pod nadzorom svog učitelja Obi-Wan Kenobija. Smrt je konstantna mogućnost i šanse za preživljavanje nisu ništa veće kada se neočekivano pojavi Ahsoka Tano, četrnaestogodišnja drska i neiskusna učenica. Ali Anakin nema vremena da preispita naredjenja koja je dobio jer su on i Obi-Wan dobili misiju i poraz ne dolazi u obzir.

Rotta, sin Džabe Hata je kidnapovan i izbezumljeni otac se obraca Džedajima za pomoć i sada je na Anakinu, Obi-Wanu, Ahsoki i njihovoj armiji klonova da pronadju mališana. A ulog je jos veći: kao zahvalnost, Džaba će dozvoliti Republici da koristi galaktičke puteve koje Hatovi kontrolišu, a koje su preko potrebne Armiji Republike da bi se branili od Separatista.

Ali Republika nije jedina koja želi da iskoristi ove puteve. Duku je rešen da osvoji ovu nagradu u svoju korist i smišlja zamku za Džedaje. Kada oni nadju mališana, Džedaji se susreću sa Dukuovom učenicom Asaž Ventres i bezbrojno velikom armijom borbenih droida koji čekaju u zasedi.

Also on FANDOM

Random Wiki