FANDOM

250px-Swtor deceived cover
Deceived (Obmanuti) je roman koji je napisao Paul S. Kemp i predstavlja vezu sa sa video igrom Star Wars: The Old Republic. Izdata je 22 Marta 2011 godine za izdavacku kucu Del Rey. Ima 285 strana, ISBN 978-0-345-51138-6. Stampana je i u tvrdom i u mekom povezu.

Sinopsis

"Nase vreme je doslo. Spremali smo se tri stotine godina i jacali dok ste vi bili mirni u kolevci svoje moci verujuci da vas narod siguran i zasticen.

Povereno vam je da vodite Republiku, ali ste obmanuti jer vas je tamna strana zaslepila.

Obmanuti ste i vasa Republika ce pasti."

Darth Malgus, mracni gospodar Sitha, unistio je Hram Dzedaja u brutalnom napadu koji je sokirao Galaksiju. Ako ga je rat krunisao za jednog od najmracnijih Sitha ikada, mir ce ga pretvoriti u nesto mnogo strasnije, nesto sto Malgus nikako ne zeli da bude ali nemoze da zaustavi kao sto nemoze da zaustavi odmetnutog Dzedaja koji ga lovi.

Njeno ime je Aryn Leneer i jedinog viteza kojeg je Malgus ubio u zestokoj borbi za Hram bio je njen ucitelj. Ona ce otkriti sta se desilo njenom ucitelju makar to znacilo prekrsiti sva moguca pravila.

250px-Deceived full cover art

Prva i zadnja korica u celini

Also on FANDOM

Random Wiki