FANDOM

250px-TORFACover
Fatal Alliance (Koban Savez) je roman koji je napisao Sean Williams. Izdat je za Del Rey 20 Jula 2010 godine i predstavlja vezu sa video igrom Star Wars: The Old Republic. Ima 429 strana, ISBN 0345511328.

Sinopsis

Tassaa Bareesh je matrijarh kriminalnog klana i odrzava aukciju koja je privukla paznju cele galaksije. Predstavnici Republike i Imperije Sitha su prisutni kao i ucenik Dzedaja, odmetnik elitne vojne jedinice Black Star Squad i misteriozni Mandalorijanac. Ali predstavnik Republike nije ono za sta se predstavlja, izaslanik Imperije je okrutni Sith, mladi Dzedaj je resen da ucini pravu stvar a plasi se da ne pogresi, vojnik pokusava da opravda svoju reputaciju dok seMandalorianac trudi da bude korak ispred svih. 

Niko od gostiju pozvanih ili nepozvanih nema nameru da ucetvuje na aukciji. Umesto toga oni planoraju da ukradu predmet zakljucan duboko u neprobojan trezor. 

Ali istina o blagu je opasna i smrtonosna. I na kraju Dzedaji i Sithi, Republika i Imperija moraju uciniti nikad ucinjeno, nesto sto nikad nisu bili primorani, da se udruze da bi zaustavili mocnu pretnju koja bi mogla unistiti galaksiju.

Also on FANDOM

Random Wiki