FANDOM

250px-Mutatedrancor.jpg
14 godina Posle Bitke za Yavin ovg mutiranog Rancor-a su odgajili Ragnosovi sledbenici-Disciples of Ragnos sa idejom da ga oslobode po gradovima sirom planete Taanab kako bi mogli da kradu oruzije, novac i ostala dobra tokom haosa. On je mnogo veci od normalnih Rancor-a i ima zelene kapsule na ledjima da bi mogao da udise toksicni zeleni gas i ima neprirodno zelenu boju koze.

Kad je oslobodjen, poceo je da napada i same sledbenike koji nisu uspeli da ga zaustave jer je bio imun na sve vrste oruzija. Dzedaj Jaden Korr je uspeo da ga zaustavi i ubije tako sto se zver zaglavila izmedju polja sila i pojasa za prenos ogromnih sanduka i tako bio zgnjecen.

Biologija

Mutirani Rancor je mnogo veci od obicnog i ima dve masivne koscate ploce isturene na ramenima kao i dve ploce od  materijala zvanog durasteel koje mu pokrivaju osetljive oci. Masivne bodlje mu izbijaju iz glave i ramena a na ledjima ima sest zelenih kanistera koje mu omogucuju da iz usta izbacuje otrovni gas.

Koza mu je toliko tvrda da odbija zrake blastera kao i svetlosnog maca-lightsaber. Zbog tog svojstva koze bilo ga je tesko ubiti kao i bio je otporan i na bioloske agense.

Pojavljivanja

Izvor

Also on FANDOM

Random Wiki