FANDOM

250px-Tatooineghost
Tatooine Ghost (Duh sa Tatuina) je roman koji je napsao Troy Denning. Izasao je 4 marta 2003 godine za Del Rey. Ima 416 strana, ISBN 0345456688. Radnja romana je smestena neposredno pred roman Heir to the Empire i smatra se prvim romanom koji premoscava praznine izmedju likova u dve filmske trilogije.

Rezime izdavaca

Han i Leia cine sve da drze Imperiju na odstojanju dok iznenadjujuce otkrovenje iz proslosti preti da pomraci buducnost [[New Republic|Nove Republike...

Smrti Darth Vadera i Palpatina i pobeda u bitci za Endor su oznacili kraj Imperije. Kao posledica toga, Nova Republika se suocavala sa konstantnom borbom da opstane. Sada nova pretnja vreba: remek delo Alderanske umetnosti izgubljene nakon unistenja planete, se pojavila na crnom trzistu. Ono krije vitalnu tajnu-komunikacionu sifru koju su koristili tajni agenti Nove Republike u Imperiji. Otkrice te tajne bilo bi strasno. Jedini nacin je da se pribavi, pa su Han, Leia, Cubaka i C-3PO poslati na Tatuin da prisustvuju aukciji.

Kada svadja na aukciji preraste u nasilje, slika nestaje u haosu. Han i Leia krecu u ocajnicku potragu za za umetninom. Dok se bore sa TIE lovcima, nadolazecim olujnim jurisnicima i pescanim ljudima, Leia se nalazi u emocionalnoj borbi vezanoj za otkrice dugo skrivanih tajni o njenom ocu koje su izasle na svetlo dana. Ona se nalazi pred raskrsnicom koja ce zauvek promeniti njenu sudbinu...ali i Nove Republike.

Also on FANDOM

Random Wiki