FANDOM

250px-The Approaching Storm Cover.jpg
The Approaching Storm (Predstojeća Oluja) je roman koji je napisao Alan Dean Foster i ovo mu je prvi roman posle Splinter of the Mind's Eye iz 1978 godine. Izdat je 29 januara 2002 godine za Del Rey i predstavlja uvod u epizodu II. Ima 352 strane, ISBN 0345443004.

Rezime izdavača

Zadnja korica

Dok ostatak galaksije stoji i ceka, dvoje Dzedaja i njihovi ucenici se bore sa nemogucim da bi zastitili Republiku...

Unutrašnji omot

Republika propada čak i pod vodjstvom Vrhovnog Kancelara Palpatina, koji je izabran da spasi galaksiju od kolapsa. Na maloj planeti Ansion, moćna frakcija je na ivici da se pridruži Separatističkom pokretu. Urbani stanovnici zele da se prošire u prerijski deo, van granica gradova, koji je drevni dom nomadskog i nezavisnog naroda. Ako im se neispune zahtevi doći ce do otcepljenja-čina koji ce pokrenuti lančanu reakciju povlačenja i pobune na ostalim svetovima Republike.

Na zahtev kancelara, vece Dzedaja je poslalo dva viteza Dzedaja Obi-Wan Kenobija i Luminaru Unduli da razreše konflikt i pregovaraju sa neuhvatljivim nomadima. Neustrašivi, Obi-Wan i Luminara, zajedno sa svojim učenicima Anakinom Skajvokerom i Baris Ofi, uputili su se u divljinu. Tamo ih očekuju mnoge opasnosti. Dzedaji će morati da obave gotovo nemogući zadatak, da se sprijatelje sa opreznim strancima i ubede dve armije da prekinu svoje potrage, dok ih za to vreme progone sile koji žele da pregovori propadnu kao i njihova misija.

Also on FANDOM

Random Wiki