FANDOM

250px-CestusDeception PB
The Cestus Deception (Zavera na Cestusu) je roman koji je napisao Steven Barnes. Izdata je 1 juna 2004 godine za Del Rey, ima 416 strana, ISBN 0345458974. Knjiga je deo multimedijalnog projekta ratova klonova.

Rezime izdavaca

Zadnja korica

Nasavsi se izmedju onih kojima sluzi i koje treba spastiti, Dzedaj Obi-Wan Kenobi se suocava sa teskom misijom koja krije smrtonosnu zaveru...

Unutrasnja strana

Ord Cestus, planeta koja je uglavnom pusta i negostoljubiva, kolonizovana je u vidu zatvorskog sveta, sve dok nekolicina najizdrzljivijih nije otkrila naslage rude i uspela da otvori uspesnu fabriku za proizvodnju droida. Ali kad su eruptirali ratovi klonova, donoseci ozbiljnu zabranu uvoza resursa kao i zabranu [[Galactic Republic|Republike}} za proizvodnju borbenih droida, ekonomija planete je pred momentalnim kolapsom.

Dolaskom Separatista dosla je i spasonosna ponuda da se kupi velika kolicina najunosnijeg proizvoda koji Ord Cestus moze da ponudi: bio-droidi. Ove sofisticirane, tehno-organske hibridne jedinice, mogu da se rokazu kao ozbiljno oruzije ako ih puste u vojnu upotrebu, jer poseduju takticke sposobnosti kojima mogu da pariraju umecu cak i veoma naprednog Dzedaja. Namera Separatista da investira ozbiljnu sumu u armiju ovih droida, poslala je znak za uzbunu sve do najvisih redova Republickih vlasti.

Odlucan da zabrani prodaju bio-droida, ali u strahu da ce sila samo rezultiratu politickim bumerangom, vrhovni kancelar Palpatine salje dvojicu izaslanika vodjenih Dzedajem Obi-Wan Kenobijem. Njihova misija: ubediti vlasti planete da odustane od dogovora sa Separatistima...dok u tajnosti spremaju revoluciju medju nizim klasama stanovnistva planete. Diplomatija je prioritet. Ali u slucaju da svi drugi nacini propadnu, Republika nece oklevati da krene u potpuni napad i na taj nacin unisti ne samo proizvodnju bio-droida nego i nebrojeno puno zivota, da bi demonstrirali posledice za nelojalnost.

Za obi-Wana, ovakvi izgledi sluze samo da povecaju sumnju u put kojim Republika ide. Ali drski Dzedaj Kit Fisto i odred klonova, koji su dodeljeni za ovu misiju, su spremni da ispune kancelarovu volju. Kako vlasti planete ne zele da odustanu od dogovora a kancelar sve brze gubi strplenje, nade koje Obi-Wan polaze u mirno resenje situacije, iscezavaju. Sada, dok se suocava sa krizom savesti, Obi-Wan mora naci mudrosti i snage da spreci krvoprolice i ocuva Republiku,,,dok se pridrzava drevne zakletve kojoj je zavestao svoj zivot.

Also on FANDOM

Random Wiki