FANDOM

250px-TCW S6.png
Šesta sezona TV serije Ratovi Klonova, pod imenom The Lost Missions (Izgubljene Misije), obuhvata trinaest epizoda kojima se završava ceo serijal. Epizode su premijerno emitovane izmedju 15 februara i 8 marta 2014 godine na Nemačkom kanalu Super RTL.

Razvoj, produkcija i emitovanje

U septembru 2011 godine ChristianTaylor, u to vreme glavni scenarista, izjavio je da je šesta sezona napisana i da će u oktobru sledeće godine biti radjena produkcija. To je za časopis Star Wars Insider 137 potvrdio i izvršni producent Dave Filoni.

11 marta 2013 godine Lucasfilm je objavio da je obustavljena produkcija svih budućih projekata ali je takodje najavljen rad na novoj priči. Nešto kasnije pojavili su se trejleri nečega što je trebalo da bude šesta sezona, što je kasnije rezultiralo izjavom Dejva Filonija da postoji mogućnost da se sezona pojavi u budućnosti.

U oktobru 2013 godine Filoni je objavio da je šesta sezona završena i da ce biti objavljena početkom 2014 godine. Jedan deo scenarija za četiri epizode je adaptiran u vidu četiri broja stripa Darth Maul-Son of Dathomir

16 Januara 2014 godine Nemačka TV stanica Super RTL je objavila da će emitovati šestu sezonu svake subote počevši od 15 februara a od 7 marta preko Netflix, Inc. u Americi i Kanadi. Star Wars Insider 147 je objavio imena epizoda sa kratkim sadržajem i imena svih kojih su učestvovali u njihovom stvaranju.

Epizode

Izvor

  • www.starwars.wikia.com

Also on FANDOM

Random Wiki