FANDOM

The Hand of Thrawn Duology sadrzi dva romana koje je napisao Timothy Zahn: Specter of the Past i Vision of the Future. Radnja ovih romana je smestena 19 godina Posle Bitke za Yavin-ABY, pred sam kraj Galaktickog Gradjanskog Rata-Galactic Civil War. Dok Admiral Gilad Pallaeon koji vodi Imperijalni Ostatak-Imperial Remnant i pokusava da sklopi mir sa Novom Republikom-New Republic, druga grupa predvodjena Moff Disra-om u saradnji sa preporodjenim Admiralom Mitth'raw'nuruodo pokusava da destabilizuje Republiku. To cine tako sto obelodanjuju dokument Caamas Document koji sadrzi dokaze da su Botanci-Bothan pomogli Palpatine-u da iskoreni narod Caamasi. U medjuvremenu Luke Skywalker i Mara Jade Skywalker istrazuju misterioznu tvrdjavu na samom rubu galaksije.

Ova dva romana su poslednja izdanja i u hronoloskom i u izdavackom smislu koje je izdala Bantam Spectra pre nego sto je Del Rey preuzeo licencu.

Takodje, napravljene je i strip pod nazivom Specter of Thrawn koji je veza sa ove dve knjige ali nikad nije objavljen.

Also on FANDOM

Random Wiki